524. Pumbaa

August 10, 2012, sissekande kirjutas urmo, lisa oma kommentaar


Õhus on tunda juba hommikuti sügist niiskust. Lisaks linnapilti kujundavad aina rohkem aeglaselt liikuvate autode read. Paljudel ju selleks aastaks puhkused puhatud ja muidugi uued ühistranspordi rajad ei tee ka liiklust autojuhtide jaoks eriti kiiremaks. Muidugi on tore ja positiivne, et ühiskondlik transport saab rohkem kiirust juurde, aga kas keegi on vörrelnud ka reaalset vahet?

Mingi hetk tahtsin saada Mustamäelt Keskturu juurde. Mõtlesin, et proovin trolli asemel ekspressbussi teenust. Mis aga peagi selgus, siis reaalselt liikus igas peatuses peatuv troll kiiremini kui kesklinna peatustes mitte peatuv ekspress. Vahe tuli nimelt sisse selles, et viimane sõitis maksimaalselt 40 km/h. Sellega muutus sõna ekspress mõttetuks ja kas niigi teo sammul toimuv Tallinna liiklust on mõistlik veelgi omakorda aeglasemaks muuta? Ma arvan, et mitte. See on sama ajuvaba tegevus kui Tartu maanteel sõita lubatud 90 km/h asemel hoopis 80 km/h, mis tähendab, et enamus peavad tegema möödasõitu, samas ei tohiks nad seda sooritades seada ohtu end ega teisi liiklejaid ja lisaks ei tohiks ka kiirust ületada.

Loodetavasti kunagi on muru taas rohelisem ja lumi valgem. Ehk siis liikluses suureneb keskmine lubatud kiirus ja ükskord tekib ka ühistranspordil mingi eelis lisaks sellele, et nad saavad tiksuda just neile möeldud radadel.

kategooria: Loomad

märksõnad: , , ,

Lisa kommentaar

* märgitud väljad on kohustuslikud täita.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.